mandag den 28. september 2009

Det ender med at jeg vænner mig til den.....

Jeg overgik mig selv i den grad i dag!

Jeg gik forbi bilen - som endda var pudset, poleret og støvsuget efter ferien - og tog min cykel for at cykle 2 x 12,5 km ind til sygehuset. Indrømmet det sidste af hjemturen foregik i 3 gear og meget, meget langsomt (der var altså også lidt modvind), men jeg har en ide om at det nok ender med, at jeg vænner mig til den hollandske cykel ☺☺


Jeg blev sendt fra sygehuset med en ny omgang medicin samt spray og med besked om at komme tilbage om 6 uger. I henhold til den søde kvindelige læge, så skal beslutningen for hvad der videre skal ske tages til den tid, men hun har allerede forberedt mig på, at det nok ender med en operation og da jeg næsten er parat til at gå igennem ild og vand for at slippe af med denne forkølelse, som efter godt og vel 3 måneder vel næppe kan kaldes en forkølelse længere, så er jeg glad bare der bliver gjort noget.

6 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke noget at du måske skal opereres for at blive af med 'forkølelsen'. Men jeg kan godt forstå dig - hvis bare du får det bedre, er det helt sikkert det værd.

Dejligt at høre, at du er ved at vænne dig til din cykel ;)

Annette sagde ...

God morgen Madame, jeg havde dig i tankerne i går da jeg sad på sygehuset, idet jeg mener at du på et tidspunkt skrev om det kunne være mælkeintolerance eller glutenintolerance. Men i henhold til lægen kunne det hverken være intolerance eller allergi ☺ Hav en rigtig god dag.

Lone sagde ...

Sikke en stærk karakter du har, når du kunne gå forbi bilen og tage cyklen. Den ser til gengæld også indbydende ud :-)

Gad vide, om mælkeintolerance er noget, der kommer med alderen? Jeg kan pludselig ikke "tåle" mælk mere. Ikke, at jeg bliver syg af det, men kroppen værgrer sig mod at drikke det. Jeg får kvalme ved at se et glas mælk.

Er det mon noget bihulebetændelse, du har?

Hvis du er interesseret i at læse lidt om mælk, står der noget nederst på siden via dette link:

http://www.vegetarforening.dk/omveg/detaljer/calcium.htm

Nille sagde ...

Det lyder som en voldsom "forkølelse", hvis der skal operation til? Absolut ikke rart - men det er jo heller ikke sjovt at gå med i 3 måneder!
Håber dog, at de finder en mindre drastisk løsning...

Annette sagde ...

Hej Lone, det er sjovt at du beskriver din modvilje mod mælk, jeg har igennem det sidste 1 - 1½ år fået det lige modsat. Efter ikke at have drukket mælk igennem mange år, kan jeg blive helt syg efter et glas mælk.
Nej bihulebetændelse er det heller ikke, det troede lægen først det var.

Annette sagde ...

Hej Nille, forhåbentlig går det bedre med helbredet?
Lægen på sygehuset siger, at alle generne skyldes en medfødt defekt i næsen som gør, at jeg ikke kan komme af med betændelsen (utroligt at man skal nå min høje alder før de opdager det). Lægen påpegede, at hvis jeg ikke lod mig operere så ville jeg givetvis have de samme gener hver gang jeg løb ind i en forkølelse. Jeg afventer slagets gang ☺