mandag den 15. august 2011

Dovenskab…..

Gerbera

Nej, hvor har jeg dovnet i weekenden!

Ud over endelig at være blevet opdateret (næsten) med de blogge jeg følger, skrive et par mails samt lave slægtsforskning, så har jeg intet, som i absolut intet, lavet hele weekenden. Det er så sjældent det sker, for der er altid noget vasketøj der venter (det var der også denne weekend) eller et projekt, som lige skal gøres færdigt (det var der også denne weekend), men intet af det har jeg lavet. Dårlig samvittighed, ja en smule ☺.

16 kommentarer:

Inge sagde ...

Forhåbentlig kun en lillebitte smule, sådan en doven weekend skal man have ind i mellem..
Knus til dig.

Kisser sagde ...

Det er så dejligt at være doven og bare gøre hvad der lige falder for.
Knus Kisser

Rejen sagde ...

Det er nu bare dejligt med sådan en doven-weekend det kan man godt have brug for ind imellem..og uden at få dårlig samvittighed..;-D

Annette sagde ...

Tusinde tak I søde piger.
I dag har jeg fået udrettet lidt mere, så nu er den dårlige samvittighed væk ☺.
Knus og en rigtig god aften til jer alle.

Ellen sagde ...

Man skal da have lov til at lave ingenting, hvis det er det, man har mest lyst til.
Dårlig samvittighed er et skråplan, når det er over for en selv... det er noget andet, hvis man har lovet andre noget, man ikke holder... så er det helt på sin plads :-)

Annette sagde ...

Ellen, ja du har fuldstændig ret. Men der er nok det ved vores generation, at vi altid har fået ørerne tudet fulde af "lediggang er roden til alt ondt" ☺. Men selvfølgelig behøver man ikke at tage det så bogstaveligt.
Også en dejlig aften til dig.

Michael Seeger Hanmann sagde ...

I stedet for at have dårlig samvittighed Annette skal du give dig selv et klap på skuleren over at du har været god ved dig selv og slappet af med noget du brænder for, det andet løber ingen steder.
I kærlige tanker, god Mandag aften.

Mai-Britt, den danske slikmund sagde ...

Jeg kender det alt for godt; kan ikke sove længe fordi "man ligger da ikke der og snuer og brænder det gode dagslys af..."
Er glad på dine vegne at du alligevel tillod dig en slappe af weekend!!

Tina - omme i London sagde ...

Jo aeldre jeg bliver, jo mere saetter jeg pris paa den slags weekender. De er en lise for sjaelen! :)

Bettys blog sagde ...

Jeg tror, man har rigtig godt af den slags dovnedage ind imellem. Men jeg kender godt den lille stemme, der vil trænge sig på med forskellige krav.
Godt at du overhørte den. ;-)

Annette sagde ...

Åh hvor er I altså søde, tusinde tak for skulderklappene. Jeg lapper det hele i mig og glæder mig over, at der er andre end mig, der godt kan finde på en dag uden pligter.
En rigtig god aften til jer alle.

Rosemary and thyme sagde ...

Hei Annette!
Nå er det jammen lenge siden sist!
Du snakker om dovenskap... Godt at det ikke bare er meg!
Håper du har hatt en fin sommer:)
Skal kikke litt nedover siden din nå!

Ha en fin kveld:)
Klem Tove

Pia sagde ...

Dovne, det er da når man kan lave lige det man har lyst til. Det skal der være plads til. Helt trillet tommelfingre, har du da ikke :-)

Conny sagde ...

Jeg synes det dejlig med en dovn weekend og jeg gider ikke have dårlig samvittighed over dem i min alder.
Jeg synes du skal nyde dine dovn-weekender Annette, jeg tro du har fortjent dem.
Knus

Lene sagde ...

Dovne weekender må der til, vasketøjet render ingen steder, jeg har prøvet, men det forsvandt ikke ;-)

Annette sagde ...

Tusinde tak for kommentarerne!
Som du skriver Lene, så er man helt sikker på ,at vasketøjet ikke løber nogle steder og mærkelig nok, så er der heller ingen andre der har følt trang til at rydde ud i det ☺.
En rigtig dejlig dag til jer alle, nu har vi endelig fået den længe ventede sol herned.