søndag den 3. januar 2010

1 nytårsdag.

1. nytårsdag kom gudbarnet Isabella og hendes forældre til kaffe og middag.
Isabella er blevet stor siden vi sidst har set hende, hun har dejlige ”elastikker” om hånd- og fodled og er bare ganske vidunderlig. Selv om hun ikke kender os, så finder hun sig troligt i at blive slæbt med rundt.
Vi hyggede os og det er måske ikke så mærkeligt, men jeg elsker når jeg kan få lov til at snakke igennem (og selvfølgelig lytte ind i mellem) på dansk.
De havde en kæmpepose med fyldt med alverdens forskellige danske blade, så jeg nu kan blive holdt a jour med alt hvad der rør sig i Danmark, både indenfor Kongehuset, mad- og boligverdenen. Herligt!



6 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke et dejligt besøg af dit lille gudbarn! Og så hedder hun endda det samme som mit barnebarn :-) Skønne billeder af pigen og den smukke guitar bagved!

Lone sagde ...

Hun ser yndig ud den lille Isabella. Jeg kan godt forstå, at du nød besøget, Annette.
Kune Isabella passe trøjen, som du har strikket til hende???

Conny sagde ...

Anette
Hvor er hun sød den lille Isabella.Det må være skøn med en pose danske blade,det er nu også selv om man bor i danmark, jeg får nogle gange, en stor pose blade fra min datter,der er gerne nye opskrifter på mad og andet.

Annette sagde ...

Madame, det er sjovt at de 2 piger har samme navn, er navnet Isabella moderne lige i tiden? Ja, du kan tro mig mand fik en fan da han tog guitaren frem, det betød ikke det fjerneste at han sang på hollandsk, bare han sang ☺

Annette sagde ...

Lone, jeg ved desværre ikke om trøjen passer. Vi fik den ikke prøvet, da den lille trold var træt da de kom og vi glemte alt om det da hun kom op fra at have sovet. Men jeg fik bestilling på mere tøj til Isabella, så helt galt har det nok ikke været ☺

Annette sagde ...

Conny, ja hvor er det dejligt at der er nogle der tænker på en, når det drejer sig om blade. Jeg er slem til at tage næsten alt ud af bladene, men senere når det skal sættes i mapper, så kan jeg se at jeg må sortere med hård hånd. Men det er jo heller ikke noget problem.