fredag den 11. maj 2012

Forår…

Jeg læste for et par dage siden, at en blogger skrev, at alt var nu så klart grønt, at det næsten gør  ondt i øjnene, jeg er helt enig.Langendijk1 Tilburg

Under gårsdagens cykeltur til sygehuset, lagde jeg mærke til det samme og det, selv om det småregnede. Foråret er så smuk en tid.

Langendijk2 Tilburg

Jeg så en have fyldt med liljekonvaller og det varer ikke mange dage før rhododendronbuskene springer ud.

Tilburg

Jeg var også omkring den lille oase, for at kigge til de flade træer, der er så fine, netop nu.

Hasseltplein Tilburg

Jeg fik i går OK til at cykle så meget og så langt som energien tillader, idet bevægelse gør, at insulinen bedre kan blive transporteret ud i cellerne, så jeg vil hoppe på jernhesten og ønske jer alle ude i Blogland en rigtig god weekend.

21 kommentarer:

Rejen sagde ...

Det er bare skønt med alt det lysegrønne og god weekend til dig...;-D

Fruen i Midten sagde ...

Rigtig god cykeltur ud i det lysegrønne :-)

Inge sagde ...

Rigtig god weekend til dig, jeg elsker også den farve.. :-)

Mai-Britt, den danske slikmund sagde ...

Forårets farver kan man blive afhængig af. Flotte billeder!

Tina - omme i London sagde ...

Skoenne, groenne billeder. Jeg haaber snart du faar styr paa insulinen. Det andet er sgi da noget hoe!

Jens sagde ...

Sådan ser der bestemt ikke ud i Danmark - desværre! Jeg glæder mig til alle træerne springer ud. :-D

Tina Liel sagde ...

Hejsa Annette♥ Åh den grønne farve er så smuk og speciel. Med færre årstider hernede ser man den ikke på samme måde. Og så er jeg helt rørt over ham drengen der lige ville være sikker på at du havde det godt♥ Ha en dejlig dag♥

Madame sagde ...

Sikke nogle dejlige billeder, Annette! Her er alt også grønt nu - det er en skøn årstid! Hvor er det godt, at du har fået o.k. til at cykle alt det, som energien tillader. Klem og ha' en god aften.

Conny sagde ...

Kære Annette
Nu kan det snart ikke blive grønnere og hvor er det smuk.Jeg fik ikke meget fornøjdelse af mine rhododendron i år ,da de lige var sprunget ud, regnede det i et par dage og så var den skønhed forbi.Det er nogle dejlige billede du har taget på din cykletur det er godt du cykle så meget du vil
Knus til dig fra Viborg

Lone sagde ...

Dejlige billeder fra forårsgrønne Holland.
Her er rapsmarkerne allerede afblomstret, og skovene er ved at være dybgrønne. Langs landevejene kan vi nu købe nye kartofler og jordbær. Knus til dig :-)

Annette sagde ...

Annemarie, ja foråret er en vidunderlig årstid.

Annette sagde ...

Fruen i midten, tak skal du have. Jeg snupper også en i dag....i regn ☺.

Annette sagde ...

Inge, ja det hele er bare så frisk og nyt ☺.

Annette sagde ...

Mai-Britt, ja ikke ☺.

Annette sagde ...

Tina/London, det håber jeg også. Er du ved at have styr på flyttekasserne. Glæder mig til at se hvor langt du er nået, når jeg når til bloglæsning ☺.

Annette sagde ...

Jens, jeg håber at træerne i mellemtiden er nået at springe ud ☺.

Annette sagde ...

Tina, jeg kan godt sætte mig ind i, at du måske af og til godt kan savne et dansk forår. Men på den anden side set, sommer i mange, mange måneder, det er da heller ikke så ringe ☺. En skøn dag til dig også.

Annette sagde ...

Madame, tak skal du have. Klem tilbage og en god eftermiddag til dig.

Annette sagde ...

Conny, hvor er det synd, at du slet ikke fik glæde af den, bedre held næste år. Jeg ser stadig enkelte der blomstrer hernede, det må være en særlig sen sort.
Jeg skal på sygehuset her i eftermiddag og dimler lidt med om jeg skal spille hård og tage cyklen....det regner nemlig ☺.
Knus til dig deroppe i Viborg.

Annette sagde ...

Lone, jeg ved ikke om rapsmarkerne er typisk dansk, men vi ser kun få hernede. Det er så utrolig flot når de er i fuld blomst.

Der er ikke meget salg ved små boder langs vejene her. Jeg læste på et tidspunkt en artikel, skrevet af en hollænder om Danmark og han var forundret over, at det var muligt med salg fra boder. Han var sikker på, at pengene ville forsvinde, hvis det var her ☺.
Knus tilbage til dig.

Salix sagde ...

Ja, foråret er det skønneste, selv med lidt regn :-)