mandag den 20. juli 2009

Strygetøj m.m.

Det er da utroligt så meget strygetøj der kan hobe sig op på bare en uge!

Da jeg startede, så det ud som om der var tøj fra en familie på 6 - 8 medlemmer, men vi er altså kun 2 her på matriklet. Godtnok har vi haft gæster i hele sidste uge, men det ene hold havde selv alt med hjemmefra, så det kan jeg ikke bruge som undskyldning.

Nu er det overstået og jeg trænger til en velfortjent pause - synes jeg da selv :-)
Under sidste uges Efteling besøg var vi oppe i en attraktion ved navn Pagoden, den er udformet som et tempel og hæver sig ved hjælp af en hydraulisk drevet 225 tons tung arm 45 meter op i luften. Mekanikken har jeg ikke så meget forstand på, jeg kan da godt se at det er imponerende, men så er det også sagt.
Det jeg bemærkede mest var alt det grønne i området omkring Efterling og Tilburg, så langt øjet rakte var der grønt med små byer spredt rundt imellem, det var et dejligt syn som gjorde mig glad.

Ingen kommentarer: