fredag den 31. juli 2009

Vejr

Jeg håber KNMI (det hollandske DMI) tager godt og grundigt fejl i deres prognoser for søndag, mandag og tirsdag og at vejret bliver ligeså flot som det er netop nu.


Vi får også denne weekend besøg fra Danmark, min veninde som jeg har kendt siden vi mødtes i 5. klasse og hendes mand kommer forbi på vej til Normandiet. Det er første gang at de besøger Holland og derfor mener jeg, at vejrguderne bør tage sig sammen og vise Holland fra dets allersmukkeste side.

Under månedens andre besøg fra Danmark har det været en noget blandet fornøjelse rent vejrmæssigt, de første gæster så praktisk taget kun regn (desværre), de næste så lidt af hvert og sidste weekends gæst oplevede et solrigt og dejligt Holland.

Vi får se......

3 kommentarer:

Madame sagde ...

Jeg håber, I har haft dejligt vejr til jeres gæster. Det lyder hyggeligt med besøg af din veninde, du har kendt så længe.
Rigtig god weekend, Annette!

Bettys blog sagde ...

God weekend - håber vejret viser sig fra sin bedste side. Dejligt med besøg af en barndomsveninde.

Annette sagde ...

Madame, det er først i morgen de dukker op :-) Også en rigtig god weekend til dig.

Betty, ja jeg glæder mig også utrolig meget til at se både hende og hendes mand igen. Også en rigtig god weekend til dig.