torsdag den 29. juli 2010

Nu lysner det heldigvis....

Heldigvis ser det ud til at lysne ude i horisonten.
Det har hele dagen været min plan, at jeg ville cykle til Tilburg, men himlens farver har siden i morges varieret i næsten alle nuancer inden for mørk grå.
Turens mål er biblioteket, da jeg er gået tør for læsestof. Men på den anden side set, det har også været fint at vente, for i mellemtiden har jeg fået vasket 2 hold vasketøj, støvsuget, ryddet op, lagt tøj sammen, været i bad, opdateret min viden om hvad der sker rundt i blogverdenen og nu sidder jeg lige og venter på det sidste hold vask, før jeg springer på jernhesten ☺.

6 kommentarer:

Inge sagde ...

Skønt, og rigtig god tur.. her i København er det stadig tørvejr, men himlen er ikke blå.. håber det holder tørvejr til jeg er kommet hjem..
Knus

Michael Seeger Hanmann sagde ...

God tur Annette, jeg håber at du finder noget interessant på biblioteket, jeg har lige været der selv og kom hjem med noget godt.
God aften.

Mia Folkmann sagde ...

God cykeltur - jeg håber, at du finder nogle spændende bøger... ;-) (Jeg elsker biblioteker!!)

Annette sagde ...

Inge, det lykkdes at klare alle 27,33 km i tørvejr, men desværre med kanon modvind på hjemvejen ☺.
Jeg håber også, at du undgik regnen på din hjemtur.
Knus og en rigtig god fredag til dig.

Annette sagde ...

Michael, tak skal du have.
Jo, det lykkedes at mig finde flere bøger end jeg burde, men det ændrer sig nok aldrig. Cykeltasken var ved at sprænges på hjemvejen ☺.
En rigtig god fredag til dig.

Annette sagde ...

Mia, tak skal du have. Jeg elsker også biblioteker og kunne bruge dagevis på bare at gå og kigge på de forskellige bøger og blade ☺.
En rigtig god fredag til dig.