søndag den 16. august 2015

Og hvem skulle så lige have troet det?

Noord Brabant

I hvert fald ikke jeg!
Da jeg efter en længere periode med lidt spredt fægtning hvad indlæg angik, i september 2014 skrev mit sidste indlæg, var energien og lysten til at blogge væk. Jeg kunne ikke mande mig selv op til at skrive noget bare nogenlunde fornuftigt. OK, jeg skrev stadig kladder til indlæg og fotograferede til indlæg på bloggen, men de nåede bare aldrig så vidt.

I det forløbne år har jeg ofte tænkt på alle de søde bloggere som jeg følte, at jeg kendte i mere eller mindre grad og hvis blogge jeg gennem en del år har læst med meget stor interesse. Jeg tænkte ofte på, hvordan går det mon med hende/ham? Mon huset er klart? Mon hun er kommet i job? Hvor stor er hunden blevet? Men derfra og så til bare at logge på og finde ud af tingene, det var et langt skridt.

For en måneds tid siden måtte jeg have stillet min nysgerrighed angående en bestemt blog og mens jeg læste mig gennem alt hvad der var sket i det forløbne år, mærkede jeg en kriblen for at begynde igen. Og nu skal det prøves! Om emnerne kommer til at høre ind under kategorien fornuftige, brok over alt det yderst besynderlige anderledes der foregår i Holland, glæder over livet og hverdagen, det vil vise sig hen ad vejen.

16 kommentarer:

Pia sagde ...

Det gav næsten et lille gib i mig, da jeg så dig i readeren, og jeg tænkte, jeg måtte have set forkert, men nej, den er god nok. Jeg er nu glad for jeg har set der er liv i dig andet sted på nettet.
Uanset hvad du skriver om, vil jeg glæde mig til at læse det. Velkommen tilbage :-)

Fruen i Midten sagde ...

Ih, hvor hyggeligt, at du er tilbage i blogland :-) Jeg glæder mig til igen at læse om dit Holland.

Ellen sagde ...

YES! Hvor er det godt, Annette - og som du ser, bliver du modtaget med stor gensynsglæde - bestemt også fra min side :-)

Karsten Hjorth Larsen sagde ...

Velkommen "hjem". Ser frem til at læse med.

Annette sagde ...

I kære mennesker!

Tusinde tak for de pæne ord, de varmer, rigtig meget endda.
Der vil nok gå et par aftener (læs uger) før jeg når rundt, for der er sket meget, som min medfødte nysgerrighed naturligvis må have med. Sæt nu jeg gik glip af noget. Men rundt, det skal jeg nok komme ☺.

Annette sagde ...

I øvrigt, der er sket en del forskelligt på Blogspot i mit fravær! Jeg skal pludselig bevise, at jeg ikke er en robot! Skal I også det, når I kommenterer hos mig? Hvordan i alverden slipper jeg dog af med det?

Lene sagde ...

Velkommen tilbage Anette, ja vi skal bevise det hos dig også, og det kan ikke laves om, så vidt jeg ved. Dejligt at du er tilbage:-)

Kisser sagde ...

Velkommen igen, kære Annette.

Annette sagde ...

Kære Lene og Kisser, tak for jeres velkomst.
Hvor er det dejligt at blive budt velkommen efter et længere fravær, det gør godt helt nede i maven ☺.
Ind i mellem dagens (læs dagenes) sysler prøver jeg at komme rundt hos jer for at se hvad I har bedrevet i det forløbne års tid.
Hav en rigtig dejlig dag.
PS. Når det ikke kan laves om, beviset på at man ikke er en robot, ja så må vi jo bare lære at leve med det.

Jønne sagde ...

Det var da dejligt at se du ikke har opgivet din blog fuldstændigt! Det har altid været en fornøjelse at følge med i hvad der sker i i dit liv og i din del af verden. Jeg har selv haft tusindvis af planer for hvad der skulle ske med min blog siden jeg sletede alle indlæg for et års tid siden. Håber at jeg en dag kan tage mig sammen - for jeg savner det da lidt.

Tina - omme i London sagde ...

Fedt, velkommen tilbage. Jeg glaeder mig til at cykle med dig igen. :)

Annette sagde ...

Jønne, tak for de pæne ord! Jeg kender godt til det med alle planerne, jeg havde det på samme måde som du, indtil jeg tog beslutningen om at fortsætte. Jeg savnede også kontakten med alle jer og især at høre hvad der sker rundt omkring i Danmark.

Annette sagde ...

Tina, taaaaaak! Jeg lover dig, at du gerne må komme med på bagsmækken ☺.

Madame sagde ...

Dejligt at se, at du er tilbage, Annette - selv om jeg følger dig på FB, men det er nu noget andet.

Annette sagde ...

Madame, undskyld jeg havde ikke set din kommentar ☺.
Hvor er jeg glad for dine ord og ja, Facebook er egentlig kun en substitut ☺.
Hver ledigt øjeblik bliver brugt til at læse hvad I har bedrevet i det mellemliggende år og jeg skal nok nå rundt, men det tager lidt tid ☺.

Annette sagde ...

Stegemüller, også en undskyldning til dig, jeg havde heller ikke set din kommentar. Men bedre sent end aldrig.
Egentlig skal vi vel også være glade for muligheden for at bevise at man ikke er en robot. Jeg går ud fra, at den sorterer alle de mystiske reklamer og mærkelige kommentarer fra.
Som jeg skrev til Madame, så skal jeg nok nå rundt til jer alle, men min store medfødte nysgerrighed gør, at jeg er nødt til at vide, hvad der er sket i det forløbne år ☺.